Vilken lycka!

Några trötta rader och bildbevis. Än en gång, vilka vänner jag har! Nästan så att jag blir mållös. Idag har jag fått många fina presenter. Största chocken var då jag kom hem och hittade två soffor i vardagsrummet. Sist jag kollade så hade jag bara en (nyinköpt via blocket tack vare pappa). Stum och chockad står jag i hallen och gnuggar ögonen. Hur gick det här till? I den nya soffan ligger ett kort från grannarna, vilken present!
Helt otroligt och så rörande, tusen tusen tack!

Av gulliga Erika fick jag idag färdigblandade ingredienser för att göra morgondagens tårta och kakor. Allt för att underlätta och hjälpa min magra plånbok. Vilken grej att komma på, med gulliga instruktioner och allt. Har fått sponsring till den spa kväll jag ska iväg på nästa vecka också, helt suveränt! Är otroligt glad och tacksam och ska hoppa i säng nu med ett leende på läpparna. Sanna, vilket kort!

Rosorna på bilden fick jag till jobbet igår av M. Vilken grej, 27 stycken!
Fler rader om det får komma en annan gång, en sak i taget!

Puss & Kram!

Rosorimage48


Kommentarer
Postat av: Jess

Kom hjärtat på födelsedagen också? jag såg det men jag visste inte det var nytt... det var vääääääääldigt fint....

NU ÄR VI LEDIGA!!!!!!!

kram

2007-05-17 @ 09:50:34
Postat av: Sara

Oj, vilken present! Soffan alltså :). Vad roligt att du fick en till. Lycka till med bakandet till kalaset. Själv städar jag hela huset... Kram

2007-05-17 @ 12:08:21
Postat av: Ullis

Den är du värd..:-)
Kramar

2007-05-17 @ 19:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback