Vill ha sol!

Sitter på jobbet och väntar på tisdags konferensen. Alltid lika skönt vid den här tiden på tisdagar, är en stressdag. Fick ett trevligt spontant besök idag vid lunchen. En vit skåpbil dök upp med en söt kille som ville ha en puss, mysigt! Halva 6c och en hel del lärare stod ivrigt och kikade och vinkade, vilket ställe man jobbar på :)

Det är fortfarande mulet och regnigt ute, jag vill ha sol och värme! Nu får det liksom vara fint väder då jag är hemma. Plockade superfina liljekonvaljer igår, de doftar så otroligt gott och gör mig glad. Tänk vad det är lite som behövs ibland, ett leende, en glad elev, en kram, ett barnskratt eller en famn att mysa i. Ska visa bild på blommorna jag tog igår men kameran är hemma och det är ju inte jag. Det kommer!

Önskar alla trogna läsare en toppen dag och med en förhoppning om sol!




Kommentarer
Postat av: Ullis

Jaaa...eller hur!! Vart är solen?
Gissa om det var kallt på Råsunda igår..men vinsten värmde!! :-)
Kram kram

2007-05-29 @ 14:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback