Back in business!

Så är man tillbaka på jobbet och har en hel lång vecka framför sig, med samtal, omdömen, vanliga lektioner och en massa att rätta. Bara att ta en dag i taget och vara glad :)

Älsklingen har tandvärk och det är ju så synd om honom... Killar, hehe! Nä, usch tandvärk är inge kul, jag vet. Man blir liksom mosig i hela huvudet och kroppen!

Matchen igår då, jag vad ska man säga! Vi var så jäkla  bra och jag gjorde äntligen mål. Inget supersnyggt men det står numer en 1:a i protokollet. Vi borde ha vunnit, vi var värda poäng, vi chockade serieledarna rejält. Jäkla skitutvisning på slutet, hemmadomare? Suck, så otroligt frustrerande!

London är bara dagar bort nu, på fredag åker vi! Det ska bli så otroligt skönt att komma bort lite. Andas den engelska milda luften, träffa släktingarna, gå på fotboll och bara vara. Vi ska väl shoppa lite julklappar också och det är ju aldrig fel! Jag längtar mucho!

Nä nu måste jag skynda vidare, gäller att vara effektiv på de små håltimmar man har! Önskar alla en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Maja

Grattis till målet Johanna!! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback