Härlig dag!

Vilket väder vi har haft idag, så otroligt vackert!

Jag har haft min bästa dag på länge, känner mig på bättringsvägen och är hungrig igen. Härlig känsla! Vi har pysslat lite hemma idag och haft morbror på besök. Vi letade rätt på älsklingens raclettejärn (är det ett järn?) och åt gott till middag innan morbror skjutsades
 hem till stora staden. Även älsklingen skulle lämnas på partaj så jag åkte hem till te och film i soffan och nu har jag hamnat här. Ville mest lägga ut lite fina vinterbilder från dagen och så såklart skriva STORT GRATTIS TILL MONKAN & SAUL! EN LITEN NOAH HAR KOMMIT TILL VÄRLDEN!

image152
image153
image154




Kommentarer
Postat av: malin

Åhhh, va mycket snö ni har:-) Orättvist, här inne i stan kan man inte ens skymta en endaste liten snöflinga....Hoppas du känner dej bättre idag!
KRAM

2007-11-25 @ 14:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback