Känslosam dag!

Idag var vi till Köping och Kungsör på en liten utflykt. Det är alltid en märklig och känslosam resa dit då hela kroppen och huvudet är inställd på att åka till Sadelgatan 19, gå uppför de tre stegen på trappan, öppna ytterdörren och känna doften av farmor och farfar. Tänk om det vore möjligt!

Vi hälsade på Siv & Henka, bekanta till farmor och farfar och de bjöd på lunch och fika. Det värmer gott ända in i själen att träffa dem, det känns som om en liten del av det gamla arvet och livet finns kvar i alla fall. På hemvägen åkte vi förbi mormors grav och tände ett ljus.
Många tankar till underbara människor som inte finns nära fysiskt längre, men som alltid kommer finnas i minnet.

Kommentarer
Postat av: Erika

Hej! Imorgon på mötet skulle du kunna nämna dessa vid namn som fortfarande inte har lämnat in sin spelarpresentation. Hanve, Dessan, Bri, Jessica L. Bella. Dannis har jag fått men har inget kort, Natta skrev att hennes var på G och Annelie sa till mig förra vcekan om att hennes var på G. Orkar inte tjata mer nu...:) Bra krigat idag, riktigt surt och orättvist med inga poäng från dagens match. SOv så gott! Kramiz

2007-11-04 @ 22:01:51
Postat av: Frida

åå, jag ville följa med! jag har nästan glömt hur det huset ser ut

2007-11-06 @ 09:47:29
Postat av: Frida

åå, jag ville följa med! jag har nästan glömt hur det huset ser ut

2007-11-06 @ 09:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback