Lite bilder!

Här kommer lite härliga bilder från Eds kyrka där jag var i helgen. Tog mig en liten pratstund med älskade Farmor! Fotade även Mormors gravsten då vi var i Kungsör och vill gärna ha den med här. Tänker mycket på dem båda! I fredags var ju grannarna här och fikade och barnen var i sitt esse. De klädde ut sig och spexade och då kan det se ut så här i badrummet, de är så himla goa!

Ingen träning ikväll vilket känns väldigt lyxigt och skönt! Vi ska åka och handla lite och bara ta det lugnt hemma och mysa med en massa ljus. Många kramar till er alla bloggläsare!

Felix & Hanna
Mormor Birgitta
Vy över sjön
Eds Kyrka


Kommentarer
Postat av: JOsse

Åh så fina bilder;) man blir nästan tårögd.....

2007-11-07 @ 07:43:53
Postat av: Monkan

Halloj! Jag antar du va busy idag så vi får ses en annan gång när du kommit hem från härliga UK igen... Ha en fortsatt bra vecka & ta hand om dig! Kram Mon
PS. Christina tyckte du va så gullig... :-)

2007-11-07 @ 19:44:47
Postat av: Johanna

Åh förlåt Vännen! Jag har missat totalt men minns nu vad vi sa. Det har varit en hektisk dag och jag toksomnade i soffan då jag kom hem. *Skäms*

Kramisar!

Postat av: Monkan

Det e helt ok... :) Vi ses en annan dag utan all stress! Kramiz

2007-11-08 @ 18:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback