London, here we come!

Nu är det bara timmar kvar! Som vanligt så är inget packat, resväskan är inte ens hämtad från garaget, inga pengar är växlade. Det är som det brukar helt enkelt! Men allt löser sig alltid och jag är inte ens orolig :) Det ska bli så otroligt skönt att komma iväg och byta miljö. Det har varit en av de tuffaste veckorna på länge, det är såna tider nu med samtal och omdömen som ska skrivas. Nästa vecka blir nog likadan men sen så lugnar det ner sig lite! Snart är det dags att julpyssla lite också, både hemma och på jobbet! Tänkte kika om jag hittar något typiskt engelskt nu som jag kan visa och pyssla med tillsammans med barnen sen.

Vi får se om det blir något bloggande från England eller om jag helt enkelt låter dator och mobil bara vara. Det vore väl något värt att kämpa för, hehe! Jag hade ambitioner att skriva en av mina små krönikor men jag har inte hunnit. Vi får se när den kommer! Jag kan säga som så att jag kommer att skriva om en person snart som betyder allt för mig och mer än vad någonsin kunde ana. Håll ut den som väntar!

Många hälsningar till alla vänner, nära och kära! Ni finns i mina tankar även om vi inte är nära rent fysiskt. Håll tummarna nu för att det inte blir alltför mycket oväder där borta!

Kiss and a cuddle!

Kommentarer
Postat av: Josse

Det finns en låt som stämmer så bra in på det du skriver!
"Du är allt" med shirley och sonja det är min favoritsång.
Den ska jag sjunga på mitt eget bröllop om det någonsin sker...;)

Älskar dig bönan puss puss

2007-11-09 @ 16:20:45
Postat av: Fridde

Ha det så skönt nu! Kram kram

2007-11-09 @ 16:37:37
Postat av: tessan

hej tjejen!
sag att du skrivit pa min blogg.. kommer inte uppdatera den sa mycket harifran.. men jag uppdaterar pa resedagboken.se
mitt nickname dar ar tess_in_thai
sa dar kan du folja resan =)
Hoppas allt e bra hemma!! Kampa pa med bandyn! Snart vander det!!

kramkram

2007-11-10 @ 13:33:33
Postat av: Ullis

Hoppas ni haft det bra i London i helgen!
Ses hemma sen!
Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback