Rapport från en sjuk värld...

Hej alla goa och glada människor!

Det var länge sen jag skrev några rader och de flesta vet säkert varför. Det är jättesynd om mig, jag är sjuk! (Man får tycka synd om sig själv nu va) I förra veckan låg jag hemma med hög feber och värk i hela kroppen. Den här veckan spetsade kroppen till det ännu mer med magsjuka för hela slanten, usch och blä! Febern är tillbaka men på bättringsvägen och nu hoppas jag att jag snart är på fötter igen. Klättrar på väggarna här hemma, eller nu ljuger jag, jag bara sover hela tiden! Håller tummarna för att älsklingen ska klara sig, för om han bli rmagjsuk så kommer jag bli det igen bara av att höra på. Ja ni vet! Usch vi lämnar sjukträsket.

Helg igen och vad händer? Jag hade sett fram emot att spela b-lags match ikväll men det blir det ju inget av, tråkigt! Eventuellt kommer pappa & Marie över på middag någon kväll, allt beror på mående på olika sätt. Det behöver röjas en del hemma och fixas inför nästa veckas julpyssel, längtar! På fredag nästa vecka blir det lite tjejmys med mat och pyssel. Det har blivit lite av den varan på sista tiden så det ska bli roligt! Har inte fått svar från alla än men det är som vanligt *ler*. Ingen pik alls!

Fick ett fint mail idag av en vän som frambringade en liten tår. Detta med att ta tillvara på tiden och ses, spontant och planerat, i tid och i otid.  Jag håller med dig till 100 % och du har absolut en speciell plats i mitt hjärta med ♥. Lite piggare och mer energi bara, I promise!

Nu blev jag lite trötter och ska nog krypa ner i soffan igen! Passar på att önska alla en riktigt härlig helg. Hoppas att familjen har hittat till solen och får en lugn och avslappnad kväll borta i Espana.

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: jess

Låter som om du har fått ebola.. jag har klarat mig hittills trots att lillhjärtat va hemma en hel vecka... magsjukeångest har jag, men jag mår inte illa än.. =)
krya på dig.
kram

2007-11-24 @ 19:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback