Skit också!

Igår så hände det tillslut! På väg till träningen i mörkret, lite stressad, bra musik på stereon, gick lite för fort och så smash! Blixt rätt i ögonen! Fast på kort och körde 20 km/h för fort, skit också! Har hört att en del inte fått någon räkning hemskickad, att kortet inte blev något trots blixt. Hoppas på att jag kan ha sån tur!? Annars så blir det väl ca 2000 kr i böter. precis lagom till jul och allt. Men det är ju klart, jag får ju min retroaktiva löneförhöjning nu och då är det ju bra om man vet redan nu vart de extra pengarna ska gå. Bitter, nä inte ett dugg!

Morsning!

Kommentarer
Postat av: Frida

Du och bilar altså... passar inte ihop :)
Hoppas du slipper betala nått, du kan ju säga att din pappa är Tony Heerman. Det kanske funkar! hehe:)

2007-11-06 @ 09:46:10
Postat av: Josse

*asg* Du är såååå klantig!
jag håller med dig Fiffi;)

2007-11-06 @ 12:03:46
Postat av: Ullis

hahahaha...du också..
Jag blev ju fotad förra helgen... ;-)
Har inte sett ngn räkning än i alla fall... *hoppas på det bästa*
Kram kram

2007-11-06 @ 15:49:49
Postat av: Johanna

Åh hoppas vi slipper! Annars kan ju du också säga att du säger Tony Heerman och se om det hjälper, hehe! Ni är knäppa systrarna sisters :)

Kram!

Postat av: Frida

hehe, jag tror att det hade funkat :) jag åkte ju med pappa en gång, och så blev han stoppad för att han körde för fort. Men så kände han polisen, så han fick åka utan böter :) ... Jag var liten då, men jag kommer i håg det fortfarande :p

2007-11-07 @ 08:34:49
Postat av: faster

eller säg att du har en faster,,,nej skämt åsido då får du dubbla böter he he. Om det kommer några böter så kommer dom ca 2-3 veckor efteråt med ett snyggt kort som bevis matrial.Känner liksom folk som fått böter. kram kram

2007-11-07 @ 15:08:42
Postat av: lillebror

"Till jul o allt" Borde så, "TIll robins födelsedag o allt" :)

2007-11-09 @ 22:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback