Tänk att lilla jag...

äntligen ska få bli mamma! Tänk att det finns en liten människa som växer i mig och som är så efterlängtad. Vi ska bli en liten familj! Jag känner en sådan stolthet och kommer på mig själv då och då med att klappa mig på magen och bara mysa. Ni som känner jag mig allra närmast vet att det här är min stora dröm och jag är så otroligt lycklig. Vi är alla lyckliga, jag som mamma, Micke som pappa och Mathias som storebror.

Nu kan jag helt enkelt inte vara tyst längre, för då spricker jag! Jag har så många känslor och tankar och vill dela med mig till alla. Vi har berättat för de närmaste och så sakteliga för alla omkring oss. Det börjar synas också så nu är det liksom "officiellt". Jag hoppas att ni som läser känner vår glädje och förstår min gränslösa lycka. Den pusselbit som alltid saknats i mitt liv är funnen och att få hitta den tillsammans med min älskling är precis vad jag alltid drömt om.

Ps. Paketen som jag hade slagit in till nära och kära var ett gäng med nappar. Så nu vet ni det också!



Puss & Kram
från en blivande mamma!

Kommentarer
Postat av: Monkan

GRATTIS till er båda måste jag ju få skriva här även fast jag redan sagt det... :-)
Jag tycker det ska bli jättekul att få sällskap i sommar när vi båda kommer hemma med våra små bebbar... Ha en bra dag & hoppas du bara får höra positiva kommentarer om din nyhet, för det kan ju inte vara annat! Kram & krya på dig fort nu (en annan har inte vart sjuk en enda dag sedan jag blev gravid så förhoppningsvis så får du oxå det in i kroppen snart)

2007-11-13 @ 08:16:16
Postat av: Ullis

Hahaha....äntligen!!
Då kan jag också sluta va tyst då rå.... hihihihihi....
Och du och Micke vet hur glada vi är för eran skull!!!
Du blir världens bästa mamma, tjejen!!
Kramar

Postat av: Anonym

Hej Gumman
Grattis en gång till er båda, håller med Ullis om att du kommer bli världens bästa mamma.
Kram Mamma

2007-11-13 @ 09:38:50
Postat av: Anonym

Oops, det skulle ha stått grattis en gång till, till er båda.
/Mamma

2007-11-13 @ 09:41:57
Postat av: Sara

Grattis igen! Du kommer att bli en bra mamma, det är jag övertygad om. Sen är det ju inte lätt alla gånger, det ska gudarna veta. Fråga mig, jag är ju expert i ämnet, ha, ha - eller inte :). Gissade i alla fall rätt på syftet med paketen...hi, hi.

2007-11-13 @ 09:45:33
Postat av: Frida

weeeeee :) det ska bli en fotbollspelare ! =) Jag ska köpa små små små fotbollskor :)

2007-11-13 @ 11:17:49
Postat av: Anonym

Grattis grattis!
Det är så roligt att läsa och du verkar så himla lycklig så det nästan smittar av sig!! Hade också gissat paketens innehåll...

2007-11-13 @ 12:09:04
Postat av: Erika

Jag kan vara barnvakt :)Hoppas att du mår bättre nu och inte ligger hemma i sängen med feber. Jag slår en pling ikväll. STOR KRAM Och Ett BAMSE Grattis

Ps. Påminn mig om att du ska få min lista :)

2007-11-13 @ 12:55:22
Postat av: Maja

STORT GRATTIS JOHANNA!!
You gonna be a great mother =)

Kram från Maja

2007-11-13 @ 15:16:06
URL: http://majalarsson24.blogg.se
Postat av: Malin

Ett jättestort grattis och stor kram till lilla familjen:-))

2007-11-13 @ 20:49:33
Postat av: Anka

Hej på dig Gumman!!!
Vad glad jag blir!!! Tusen gratulationer och kramar får du av mig. Sköt om dig o bebben nu vila vila vila. GRATTIS IGEN
Kramar Anka

2007-11-14 @ 10:06:31
Postat av: lillebror

Nejmen oj, här glömmer man bort att jag ska bli en stolt o glad morbror, HOPPSAN ! Det ska inte glömmas haha !:D

2007-11-14 @ 17:21:07
Postat av: Johanna

Tusen tack för alla fina gratulationer och lyckönskningar. De värmer massor! Klart att jag inte glömt bort dig lillebror, du kommer bli en toppen morbror :) Men glöm nu inte att det är DIF och Man Utd som gäller, hehe! Sköt om er alla goa nära och kära!

Puss & Kram!

2007-11-14 @ 21:41:38
URL: http://hannawiksten.blogg.se
Postat av: Faster

Oh jag sitter här och läser alla kommentarer och tårarna rinner, det börjar ju smälta in lite smått. Jag är otroligt glad, och ni vet vad jag sagt jag tar den lilla som ett barnbarn jag oxå efter som jag aldrig kommer att få någon ju. hi hi. Johanna kommer att bli världens bästa ,mamma ju. Grattis till er kram kram

2007-11-15 @ 14:42:17
Postat av: Micke/blivande pappa igen

Hej allihopa!
Jag vet också att Johanna kommer att bli världens bästa mamma.
Ska bli spännande att bli pappa till en liten igen,d va ju några år sen sist.
Tackar för alla gratulationer men jag undrar en liten sak bara?
Tror någon att jag blir världens bästa pappa?
Är bara nyfiken.
Ha en fortsatt bra o trevlig Torsdag.
M.V.H
Micke

2007-11-15 @ 17:14:40
URL: http://hannawiksten.blogg.se
Postat av: Frida B

Hej Johanna!
Grattis till den lilla i magen!!!
Vad spännande!
Tro mig, nu börjar livet! =)
Lycka till med allt!

Kram Frida

2007-11-15 @ 18:24:28
Postat av: Ullis

Haha..Micke!! Såklart du blir världens bästa pappa!! :-D
Kram på dig vännen!

2007-11-15 @ 21:11:17
URL: http://ullismelin.blogg.se
Postat av: fiolin

STORA GRATTISKRAMAR!
Spännande och vad roligt för er:)
Kram igen:)

2007-11-16 @ 13:34:52
Postat av: AMY

Grattis till både Micke och dig Johanna till den lilla...KRAMAR

2007-11-16 @ 15:45:43
Postat av: Britta

Jætte grattis från oss i Norge!! Vi ær så glada før er skull och ønskar all lycka till er båda!! Vad hærligt att ni ær lyckliga tillsammans. Det ær det viktigaste i livet, nær allt kommer omkring. Var rædda om kærleken och varandra, så går allt bra! Kram din gamla leksaks-mamma...

2007-11-18 @ 22:16:50
URL: http://brittasbilder.piczo.som
Postat av: Johanna

Tack för dina fina ord Britta och än en gång till alla andra med. Många kramar!

2007-11-24 @ 21:57:51
URL: http://hannawiksten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback