Tusen tack!

Vill verkligen tacka för alla lyckönskningar och fina ord inför framtiden! Det är en spännande tid minst sagt!

Hemma igen efter en helg i Norrland med massor av snö, god mat och trevligt sällskap. Jag har haft två riktiga "hallelujah moments" (som Kishti skulle sagt) de här dagarna, ni vet sådär då lyckan är total och man inte vet om man ska skratta eller gråta. Igår kväll bastade vi lilla familjen och efter en del vattenkrig och bus så gick killarna upp och jag låg kvar och bara slappade i eftervärmen. Log åt allt som ska hända och kände en sådan häftig, obeskrivlig känsla. Drömde mig bort och somnade så sött ett tag. Idag när vi åkte hemåt var den andra gången. Klockan var väl runt halv tio och solen började titta fram bland moln och dimma. Det var alldeles vitt och stilla utanför bilfönstret. En ren dök upp vid vägen, stod så nära och liksom bara tittade på oss. Mysig låt på radion som spelades och en liten lyckotår letade sig fram i ögonvrån. Det är de tillfällena man ska njuta av och spara inom sig, för att sedan plocka fram då andra dagar eller stunder kommer.

Var på matchen idag och vet inte riktigt vad jag ska säga. Jag led med tjejerna och ändå var jag arg och besviken, såg så lojt ut. Men jag vet hur det kan vara, man vill så myket men får inte ut det. Frustrerande om något! Jobbigt att stå vid sidan av och inte spela de viktiga matcherna, men så blir det nog!

Visar lite härliga bilder från de senaste dagarna, sedan ska jag ner och rätta lite och mysa i soffan.

image148

Fina blommor på förlovningsdagen, tack älsklingen! ♥

image149

Härligt vinterväder som gör en som på barn på nytt!

image150

Mathias laddar för snöbollskrig med borg och snöbollar!

Många kramar till er alla!

Kommentarer
Postat av: Faster

Jag måste säga samma sak som min klasskompis sa när jag visade alla bilder som du sätter in på allt du har hemma m.m, så sa hon att du verkar vara väldigt kreativ och pysslig och det är du ju, man blir glad av alla bilder, ju. och det är så skönt att höra att du mår så bra och att du får dina små hallelulja moment, det behöver man nu i höstmörkret. Många kramar till er där i stugan kram kram

2007-11-19 @ 17:34:02
Postat av: Erika

Härligt med snö! :)

2007-11-20 @ 18:39:35
Postat av: Monkan

Jag vill oxå ha snö..... :-)

2007-11-21 @ 13:07:20
Postat av: Anonym

Vill bara säga att antalet sådana tillfällen kommer knappast att bli färre när du får barn!! Njut av dem!

2007-11-22 @ 19:29:11
Postat av: Johanna

Tänk Monkan! Du fick både snö och Noah, lyckos dig! Så otroligt häftigt och jag kan inte vänta på att få höra ALLT. Tänker på er, kramisar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback