Underbara England!

Nu är vi hemma igen efter några härliga dagar med kusin Hanna & Andrew! Alltid lika kul att träffa er och alltid lika tomt då man åker hem ♥
Mysigt att få bo i det nya huset också och vet ni vad, jag har badat badkar varje kväll :) Här kommer lite bilder från helgen. Blir inte så mycket mer skrivande idag då jag har feber och är otroligt trött. Blir lite fotbollsgala och Prison Break istället, några alvedon och så hoppas jag att jag är på fötter imorgon igen!?

Kram så länge!

Höst i London
St James Park
The London Eye



Kommentarer
Postat av: Fridde

Låter som ni haft det bra :). Men feber usch va tråkigt :( hoppas du inte blir liggande nu. Krya på dig! Kram kram

2007-11-12 @ 22:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback