Brrr...

Nu är det kallt! Snart dags att åka iväg på de sista praobesöken och det blir till att skrapa rutan ordentligt och på med full värme. Är nog halt ute också, alltid lika läskigt att köra vid första halkan. Påminner mig om några år tillbaka då jag körde av på Frestavägen. Lång dag idag med betygskonferens och så sen DM match borta på Värmdö. Men även idag känner jag mig lite piggare så det ska nog gå vägen!

Verkligen toppenmysig kväll igår med god mat, äppelpaj och kvällste. Pyssel hemma med ny tv till sovrummet och allmänt lugnt och skönt. Tråkigt att lillebror förlorade dock!

Dags att röra på sig denna fullspäckade dag, men imorgon är det äntligen sovmorgon :)

Ha en bra dag allihopa, puss & kram!

Kommentarer
Postat av: jess

Jag börjar misstänka ett missbruk.
Är du mysoman? Knarkar du mys?
Kan man röka morötter?

2007-10-11 @ 10:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback