Dikten

Älskade Farmor

Ett år utan dig vid min sida och jag saknar dig så,
det känns som om det är först nu jag börjat förstå
Jag har längtat och kommer att fortsätta längta
känner en så oerhörd saknad av dig,
ändå finns det en del av ditt hjärta
som alltid kommer att finnas inom mig
Jag har lärt mig så mycket av dig
och hoppas att du ser det och är stolt över mig?
Vi har så många fina minnen tillsammans och jag
kommer alltid att älska dig,
jag önskar att du finns i min närhet och
om det behövs kan stötta mig
Jag har alltid trott på änglar och gör
det mer än nånsin nu
Gud ska vara glad att han fått en sån fin
ängel som du


Liljekonvaljer

Skrivet år 2000

Många kramar till Faster, Pappa, Systrarna, Farfar, Siv med familj och alla andra som jag vet har Farmor i en speciell plats i sina hjärtan. Hon finns här runt omkring oss, glöm aldrig det!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: josse

Kram tillbaka!

2007-10-08 @ 22:11:28
Postat av: Faster

Tack, du har skrivit så fint så fint tack tack

2007-10-09 @ 12:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback