Ge mig energi!

Gick hem tidigare från jobbet igår, försov mig imorse. Har hamnat i en ond cirkel där varken hem, jobb, fritid, sömn känns hundra bra. Jag känner mig trött, utan energi, nästan apatisk och låg. När ska detta vända? Vet att det är fler som känner ungefär likadant och vet att det finns många som har det mycket värre. Jag försöker påminna mig själv om det! Blev glad igår då två killar bjöd på godis, när jag och Dessan var ute och sprang innan träningen. Låter kanske skumt, men de bara stod där vid Väsbyån och bjöd på sina kola remmar. Blev glad över omtanken och berömmet från goa tjejerna i laget. Blev glad idag över gulliga Maria som ställer upp! Det finns gott i allt det trötta, jag vet det!

Tack för att ni finns!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Va gulligt att juda på godis...det gäller att ta vara på och bli glad för såna små saker...
Hihi...jag blev glad alldeles nyss när jag öppnade kylen och såg att det fanns kvar av era chokladbollar! ;-)
Kram på dig

2007-10-02 @ 11:32:59
Postat av: sara

Hrm, har du kollat ditt järnvärde...kan bidra till tröttheten. Tror att du behöver ta dig en funderare på hur du mår egentligen, (om du förstår vad jag menar). Gå tillbaka och läs din blogg från i våras -det är många inlägg där du klagar över trötthet mm. Fast de kanske har kollat alla dina värden i samband med senaste läkarbesöket? Tänker på dig! Styrkekramar i massor

2007-10-02 @ 12:02:17
Postat av: jess

jag e också trött men jag har asbra järnvärden.
vi har mycket att göra och vi stressar.... det är inte bra....
man måste ta reda på vad sm gör att man inte orkar...
kramar kramar kramar.....

2007-10-02 @ 17:55:48
Postat av: jess

Fast nu mesade jag..
Du vet och jag vet vad som gör att du är trött! STRESS! Och det är inte positivt, det är något du måste ta tag i och kan du inte göra det själv så måste du se till att få riktig hjälp med det!
Du måste hitta orsaken och energitjuven så enkelt är det!
Jag blir arg!
Du är ung och vältränad och ska inte må såhär! Punkto sluto!

2007-10-02 @ 17:57:41
Postat av: fiolin

Punkto sluto!!! Agree totally!
Kroppen kanske inte orkar med när mycket det är mycket skit i huvudet...hmm..nu menar jag inte att du är knäpp:) jag menar att du har mycket att tänka på... Take it from someone who knows...låter som jag är världens erfarnaste, men det är jag ju inte...bara hunnit med en del skit...:) (Betyder det att jag börjar bli gammel...? Fan oxå...)
Kram!
Forresten...bra där med ronjaskriket! Är stolt över dej:)

2007-10-02 @ 19:39:23
Postat av: Ullis

Det är ju så...när det är mycket i huvudet så spelar det ingen roll hur bra värden man har...
Se på mig! Mina prover var ju kanonbra utan det är det där andra som spökar...
Vi kan skrika tillsammans härute i skogen du och jag...;-)
Kram

2007-10-02 @ 20:10:38
Postat av: Hanna E

hej nu skriver jag igen..två gånger på en o samma vecka...
har du hört peter le marcs låt " d e så gott o må gott igen?"....asså även fast det känns väldigt tungt, lyssna på den. När jag hör blir jag iallafall lycklig, vet inte över vad precis men lycklig blir jag!ett litet tips bara:)
ses!
hundra kramar!

2007-10-02 @ 20:25:25
Postat av: Johanna

Jag har sökt efter låten men inte lyckats ladda ner den... Tror pappa mi har den ,s ka leta vidare där. Tack för tipset! Tack till alla för omtanke och empati, det värmer!
Var rädda om er, kramis!

2007-10-04 @ 12:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback