Gladare men lång dag idag!

Idag är det en gladare Johanna som skriver några rader. Har faktiskt lektion just nu men änglarna framför mig sitter och skriver prov och svettas. Jag har passat på att skriva en lång kom-ihåg lista på allt jag ska göra idag, det är lite mycket nu! Många redovisningar och prov, samtal ikväll, mycket att klura på då det gäller innebandyn, märklig/trasig bil och annat smått och gott.

Tur att jag är lite piggare och gladare idag, då går ju allt liksom lite lättre iaf! Hoppas att alla mår bra, tänker mycket på många även om jag inte varit så social på sista tiden.

Puss & Kram!


Kommentarer
Postat av: lillebror

Under den tiden du skev det där, så fuskade dom järnet ! :) haha

2007-10-24 @ 19:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback