Griniga elever

Antingen är det jag som inte har mitt vanliga tålamod eller så är eleverna väldigt griniga idag. Usch har diskuterat och småbråkat med flera idag. De vägrar plocka upp efter sig, är aldrig nöjda hur mycket man än anstränger sig och vill absolut inte jobba. Vi skulle ha frågesport idag som de önskat och jag hade godis priser, men de bara tjafsade med varandra, anklagade varandra för fusk, pratade hela tiden så till slut sa jag att vi avbryter och ni får inget alls. Vissa blev jätteledsna och det gör ont i hjärtat men varför skulle jag ge bort av mina egna pengar då de inte respekterar mig? Usch, blir så trött! Brukar inte vara så här....

Nu när jag skulle sätta mig framför datorn och logga in så tog jag fram jobbnycklarna. Som om jag skulle låsa upp datorn eller något. Hur snurrig får man bli? Borde jag bli orolig för mig själv? Nä nu ska jag hitta på något skoj med mina åttor tror jag. Skam den som ger sig!

Ha en bra dag allihopa!


Kommentarer
Postat av: Ullis

Hahaha...närå, du behöver inte vara orolig!
Du är fullt normal...haha..låsa upp datorn..hahahaha.... ;-)
Kram kram

2007-10-18 @ 13:20:37
Postat av: Josse

Moahahhaahhahahahha

2007-10-18 @ 13:36:27
Postat av: jess

Men vet du...
Ibland orkar man inte höra ungar som skriker efter en hela tiden och vill ha hjälp med ditten och datten... dom e ju inte elaka, men det är jobbigt...
nya tag imorgon.. =)

Postat av: Frida

Du kanske börjar bli gammal?
Nejdå, hahahahahahaha :)
Kan jag få godiset som inte dom fick ? hihi

2007-10-19 @ 11:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback