Hemma idag!

Till slut så sa tröttheten stopp! Idag gick det bara inte att gå upp och masa sig iväg till jobbet. Jag känner mig febrig men har ingen feber, har liksom inga krafter och har sovit mer eller mindre hela dagen. Det dåliga samvetet finns där för det är många som är sjuka av lärarna och jag hade en del planer för dagen men det gick liksom inte. Jag är nästan aldrig sjuk heller, faktiskt!

I helgen åker älsklingen till Norrland och jag skulle vilja följa med, men vi har viktig match på lördag! Tack snälla Mamma & Matte för att ni bytlånar bil med oss, känns lite läskigt att köra så långt med Saaben då den inte är helt hundra. Imorgon ska jag på ljusparty med Ullis, ska bli spännande! Jag har varit på en del blandade partyn men aldrig med ljus inblandade :) Sen ska jag förbi Josse och dela ut lite paket! Känner mig som värsta jultomten men om man lyckas komma över något speciellt så måste man ju dela med sig! Ibland har man turen med sig och hittar rätt presenter! Finns några fler som ska få då jag känner mig väldigt generös men ni får gott vänta och se, hehe!

Dags att ta itu med tvättberget, suck!
Kramelikram!

Kommentarer
Postat av: Monkan

Ibland får man vara lite trött.... :) Hoppas du piggnar på dig till helgen nu & att ni vinner matchen, det e dax tycker jag! Annars kommer jag ner & coacher er snart... :-) Kram på dig

2007-10-25 @ 16:19:14
Postat av: Maja

Hej du din gammla jultomte!!
Hoppas allt e bra med dig anars och att du känner dig piggare tills i morgon och till helgen!
Men jag undrar en liten sak (då jag råkar vara rätt insatt i det hära med presenter hihi) och det är varför får lillasyster Josse presenten så långt i förskott? Har hon varit extra snäll eller? fast det har jag nog svårt o tänka mig... hahaha nerå skojja bara :)
Jaja nu ska jag sluta babla och önska dig en bra dag på jobbet i morgon plus en trevlig helg och ett super bra höstlov!
Kram kram från lilla mig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback