Ingen bra dag!

Idag är verkligen ingen bra dag! Kunde inte sova igår, satt och rättade matteprov och städade badrummet till halv tre, är det normalt? Är grinig över gårdagens match, vi förlorade igen! Känns tungt och frustrerande, vet liksom inte vad jag ska göra riktigt. Men som en klok person sa till mig igår, det är bara innebandy! Bilen är trasig, men vi vet inte riktigt vad som är fel än. Kan vara så illa att det är topplockspackningen, jag skulle ju inte bli förvånad! Suck! Men ingen idé att spilla tårar innan vi har alla fakta.

Idag mottages glada tillrop och annat kul mer än gärna här på bloggen eller på annat sätt! Jag saknar Maria här på jobbet, hon är på semester i värmen! Hon brukar kramas, jag känner att jag behöver en kram! Ska se om jag kan hugga någon go elev därute, för nu är det dags för lunch!

Ha det gott, kramis!

Kommentarer
Postat av: jess

Jag kan krama dig i stället! Men jag vågade inte komma in till dig och kramas. Du såg ut att behöva en.
Jag kan krama dig kvart i två. =)
KRAMKRAMKRAMKRAMKRAM

2007-10-22 @ 11:51:22
Postat av: Ullis

Å en massa kramar från mig också!!!!!
Du kanske behöver ett bad och lite kladdkaka också... ;-)
Kram

2007-10-22 @ 11:58:31
Postat av: Linda R

KRAM från mig också!! Snart kan du komma hem till mig och bada också ;o), badrummet är snart klart. Tack och lov för det!! Inte så kul att springa ner i källaren för att gå på toa....

2007-10-22 @ 13:14:12
Postat av: josse wildkatt

Jo visst är det tråkit me förlust igen... =/ Men det ska bli sjukt roligt med lek idag=) Mycket bra idé johanna=) Tror att vi alla behöver leka av oss lite å få tänka på annat än förluster ett tag...
*kramar*

2007-10-22 @ 16:42:15
Postat av: Faster

Oh vad fint det var vid graven, jag skall köpa en ny lykta att hänga på pinnen, så att den såg lite rostig ut,, eller hur. Johanna du är för långt borta nu för en kram, kram kram. Skulle vara kul att träffa dig på höstlovet i varje fall ju,,jag har mitt första höstlov på 30 år kul. He he. Kram kram SAKNAR DIG.

2007-10-22 @ 17:40:00
Postat av: lillebror

Hade jag varit tränare så hade ni vunnit alla matcher, menmen nu ere ju inte så, men tänk på det ! haha ;D

2007-10-22 @ 23:25:20
Postat av: jess

idag är en bra dag.
vi får sitta i skolgen hela dagen. hajja hur schyst det är att få sitta i skogen en dag och få betalt för det.
idag kan vi kramas hela dagen, vi e ju på samma ställe... =)

2007-10-23 @ 08:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback