Redan tillbaka!

Vilken mysig dag och vilket underbart härligt väder! Solen gör mig lycklig ända in i själen! Jag och min kollega Annie tog oss en tur till Skolforum och insåg snabbt att, attans vad mycket folk. Vi gick några varv, hälsade på några kollegor och till min stora lycka några gamla praktikplats lärare till mig. Jag blir alltid lika glad över att träffa det järngänget!
Jag shoppade lite spel, klistermärken och ett mobilsmycke. Det går verkligen att fynda på den här mässan! Jag gjorde av med 150 kr och tro mig då jag säger att det kunde ha gått mycket mycket mer! Har fotat mina inköp och utsikten från fönstret häruppe. Tar även med en bild på alla de paket jag slog in till nära och kära förra helgen. En vidare förklaring till dem kommer inom kort! ♥

Det kommer att bli en del förändringar på bloggen framöver, svårt att förklara riktigt hur. Men lite nytt utseende och nytt tema, den som lever får se! Vet ni vad, nu har jag HÖSTLOV!

Än en gång, ha en underbar dag!

Min utsikt
Skolforum
Nytt mobilsmycke
Paket

Kommentarer
Postat av: Sara

Vet du - tror att jag har listat ut grejen med paketen...ska bli kul att höra om jag har rätt :). Idag har jag varit ute och sprungit för först gången sedan Tilde kom, ja, sedan jag blev gravid med henne faktiskt. Herrgud - jätte länge sedan alltså! Blev ingen lång runda, men jag hasade mig runt i alla fall!

2007-11-01 @ 22:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback