Regn och rusk

Sitter tidigt på jobbet för en gångs skull och surfar lite innan allt drar igång. Det är tyst i korridorerna då alla elever ligger hemma och sover. Blir en del lyssna idag med antar jag, har ju så svårt att sitta still! Jag har mycket som snurrar i mitt huvud och mycket jag vill skriva men jag vet inte riktigt hur jag ska uttrycka mig. Så än en gång, jag avvaktar!

Glömde berätta att jag i helgen var och handlade i Arlandastad. Precis bredvid mig så stod en gubbe och försökte lirka sig in i en bil. Han bara stod där och grejade och sket fullständigt i att jag kom. Jag blev lite rädd, man vet ju aldrig så jag vågade inte säga till. Satt i bilen och småkikade lite och kände att jag måste ju göra något. Åh, att man är så feg! Jag ringde polisen och de åkte dit på en gång. Jag åkte hemåt och vet inte om han åkte fast eller inte?

Idag fyller syster Josefine 24 år! Många grattis kramar! Hoppas att du får en härlig dag med massor av presenter och uppmärksamhet, precis som du vill ha det :) Ska ringa och gratta nu, lär ju inte vara först men inte heller sist hoppas jag!?

Många kramar till alla!

Kommentarer
Postat av: Josse

Tack tack;) puss till bönan

2007-10-30 @ 08:59:16
Postat av: malin

Hej du! Hör av dej om du vill prata. Tänker på dej... KRAM

2007-10-30 @ 12:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback