Seg dag!

Några korta rader bara innan det är dags för mattelektion! Känner att jag har lite bloggbehov :) Inte för att jag har något speciellt att skriva men vill ändå liksom uppdatera. Mysigt att våra nior är tillbaka från prao, de märker på en gång att man tonat håret och säger att det är fint. Smör, vad vet jag men det är kul ändå :) 

Idag börjar utvecklingssamtalen, jag är förberedd på en rätt lång och tuff vecka. Otroligt skönt då det är över sen och det snart är dags för höstlov i alla fall. Snart närmar sig London resan också. Har nog inte skrivit det här, men jag och älsklingen åker på en weekend till London i november. Det ska bli så himla skönt och mysigt att komma bort lite och umgås med Hanna & Andrew. Jag saknar dem!

Nä nu är det dags att rusa! Önskar alla en härlig dag i höstrusket!
Puss & Kram från lilla jag!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Haha..ja men visst är det så... när man inte skrivit något på ett par dagar, så MÅSTE man skriva i alla fall en rad eller två... hihihi...
Kramar

2007-10-15 @ 15:22:18
Postat av: Thomas

hälsa andrew och hanna från mig :))

2007-10-15 @ 16:29:44
Postat av: Johanna

Det ska jag absolut göra! Ni är säkerligen välkomna att åka dit när ni vill också, glöm inte det! Finns nog inga mer gästvänliga människor än de goa engelsmännen :)

Ha det gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback