Seg helg!

Bara några rader för att visa att jag lever! Det har varit en märklig helg på många sätt! Det var kul och spännande att dela ut paketen i fredags till nära och kära, mer om det kommer senare! Det var även roligt att träffa alla, då det inte varit mycket av den varan på sista tiden.

Viktig match igår och med lite förändringar så trodde jag verkligen att det skulle gå vägen. Det kändes så bra ändå ner i tårna! Visst gick det bra, det var väldigt länge sen jag såg oss spela så bra. Det var fart, vilja och glädje! Jag är väldigt stolt över alla! Åkte hem till Sanna en sväng efter matchen och fick både bada och äta god middag, tusen tack! Kvällen tillbringades sedan hemma framför tv:n med film och godis och alla nallar. Fick migrän då jag kom hem och det låg och lurade där hela natten sen, har vaknat flera gånger och inte alls sovit bra. Idag känner jag mig seg och mör i kroppen! Men man ska väl inte klaga!

Tänkte röja lite hemma och ha en riktig mysdag och ska göra mitt bästa för att ha det så! Det verkar vara härligt väder ute så det kanske blir en promenad också och lite fotande? Jag har väldigt många tankar inom mig men behåller dem för mig själv så länge, iaf ett tag till!

Önskar alla en bra dag, kram Johanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback