Sjukling

Ligger hemma med feber och är allmänt seg! Är alldeles ensam hemma på gården då grannarna är borta på middag och älsklingen träffar några kompisar. Finns så mycket jag skulle vilja göra, åka och låna ett badkar, se Sannas nya lägenhet, kika på fotbollen hos vänner eller familj som har trean men jag har inga krafter. Vi har normalt trean men inte nu då jag sjabblat med en räkning, again! Men snart så!

Ska tända lite ljus och bara ligga och mysa i soffan, kanske finns något att kika på bland alla tre kanaler jag kan välja på :) Trevlig helg allihopa!

Just det, blev inget Norrland som ni kanske förstått. Det är snöstorm däruppe och då jag inte kände mig hundra pigg heller så valde vi att stanna hemma. Känns rätt skönt att bara vara!

Puss & Kram!

Kommentarer
Postat av: Faster

Krya på dig vännen!
Varma kramar till dig!

2007-10-14 @ 07:45:24
Postat av: Erika

Hej Gumman!
Hoppas att du känner dig lite piggare idag. Kan du skicka bilderna till mig idag om du hinner. Ha en bra dag!

Puss och kram

2007-10-14 @ 11:00:32
Postat av: Ullis

Men hallåååå!!!!
Du har ju ett badkar härinne hos oss, när som helst du vill!! ;-)
Hoppas du är lite piggare idag!
Kramar

2007-10-14 @ 11:47:01
Postat av: Johanna

Jag vet, men vågade inte hoppa in där igår. Var ensam hemma och det var ju så himla mörkt :) Hoppas ni hade en trevlig kväll?

Kramis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback