Snart höstlov för mig med!

Idag bär det av till Skolforum på Älvsjömässan. Jag har varit där tre år i rad nu och det brukar finnas en hel del att kika på, mycket godis att knapra på och pennor att samla in. Är lat idag och har bestämt mig för att ta bilen in, det är så skönt när man ska hem sen.

Jag har även bestämt mig för en sak till! Jag ska ändra lite på mitt beteende och inte vara lika öppen mot allt och alla om vad som händer i mitt liv och om hur jag känner/tycker. Jag har känt det länge faktiskt! Jag vill bara vara Johanna med de flesta nu, behöver jag prata om mina funderingar med andra så vet jag vilka jag känner 100 % igt förtroende för. Jag är nöjd över mitt beslut och har en liten plan!

Imorgon lutar det år mysdag med lillebror, bio och fika. Det är verkligen på tiden! Sen så får vi se vad som händer till helgen. Eventuellt blir det en tur till Kungsör, vi får se! Nu ska jag sätta fart så jag kommer iväg någon gång.

Önskar alla en härlig höstdag i solskenet, stor kram!

Kommentarer
Postat av: Lia

ojdå... jag har höstlov nu

Postat av: Monkan

Inte helt fel med höstlov.... :) Hoppas du fick mitt mail igår! Ha en bra dag! Kram på dig

2007-10-31 @ 12:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback