Tired but happy!

Väldigt längesen jag la ut några bilder nu känner jag! Inte blivit så mycket fotande på ett tag + att det känns som om jag sällan är hemma. Det blir några sena kvällar nu med samtal och förberedelser. Än så länge går det bra och det känns som ett skönt och behövligt avstamp inför kommande termin.

Imorse gick jag upp 20 min innan jag måste åka hemifrån, inte bra! Men var så himlans trött och seg! Jag mår mycket bättre än på länge i alla fall och känner mig lycklig. Jag får energi av barnen här på jobbet, av lugn och ro och av oanade kontakter. Och nej jag menar inte facebook, hehe! (Blir lite mobbad för det där hemma). Jag blev jätteglad över ditt mail Gun, det värmde verkligen!  Kul att höra att du håller dig uppdaterad på bloggen också!

Visst är det fina ägg här nedan? Jag gillar dem mucho! Egentligen vet jag inte var jag ens skulle ha ett där hemma men jag gillar dem. Fick ett liknande av Malin i juklapp för några år sen men det var ett hjärta. Me like! Ifall någon ville veta liksom :) Nä nu ska jag rätta lite och göra nytta!

Många kramar och en massa kärlek till alla jag känner!





Bilden är hittad på google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback