Tro hopp och kärlek!

Solen skiner ute och det är en riktigt vacker dag, det gör mig glad i hjärtat! Jag känner ett stort lugn och är rätt glad faktiskt. Ändå är jag så otroligt trött, jag är helt slut! Jag funderade allvarligt på att inte jobba idag men vill ändå vara här, båda rent fysiskt och av ekonomiska skäl. Jag tänker kanske vara lite fräck och gå efter min sista lektion och hoppa konferensen. Jag får se hur dagen lider och om jag törs!? Men man skulle ju lyssna på sin egen kropp, visst var det så?

Många kramar till alla mina nära och kära! Jag märker att jag har ett otroligt stort "skyddsnät" då det kommer kramar, hälsningar och stöd från alla håll och kanter. Det värmer otroligt mycket! Jag tror dock att alla kan känna igen sig då man ibland inte ens orkar ta emot allt det där. Man är medveten om att det finns men man behärskar inte att ta till sig. Det betyder inte att det inte uppskattas! Tusen tack till alla!

Tack Micke för att du finns och vill vara min, jag älskar dig!

Jag har lånat bilden nedan från google i brist på egna höstbilder. Jag har en del fina i kameran där hemma men det gäller att lägga in dem på datorn också. Det kommer! Önskar alla en riktigt härlig höstdag!


Kommentarer
Postat av: Ullis

Massa kramar till er!!!!

Postat av: Monkan

Riktigt vacker bild (även fast den inte e ett Johanna-original) som man blir glad av! Får man säga att man längtar till vintern redan nu? :-)
Vi ses på lördag! Kram kram

2007-10-04 @ 11:08:19
Postat av: Erika

Hoppas att du sovit gott och får en härlig fredag :). Stor Kram

2007-10-05 @ 07:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback