Vilken lycka!

Igår badade jag och det var så himla skönt! Det gör väl alla hos sina grannar, tar ett bad och dricker te på kvällskvisten? Hehe! Tack, snälla gulliga Ullis & Johan! Mysig kväll igår överhuvudtaget, skönt att inte stressa iväg på träning efter samtalen utan att åka hem, äta gott och ta det lugnt. Jag är nog ite bortskämd som har maten klar och serverad då jag kommer hem om kvällarna, tack älskling! Ikväll är det däremot träning igen + möte. Idag måste det bli fart på benen igen, viktig match i helgen mot Sala!

Vet ni vad som börjar snart på TV då? Äntligen så börjar Prison Break på måndag, som jag har längtat och väntat. Även om Johan har några avsnitt så är det speciellt att vänta och se när alla andra ser.

Dags att jobba vidare, kram till alla!

Kommentarer
Postat av: Monkan

Jag har sett de första 4 avsnitten redan så jag har fuskat.... :)

2007-10-16 @ 15:34:38
Postat av: Johanna

Åh jag vill men ändå inte, hehe! Ha det gott!

Kramis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback