Äntligen lite sol igen!

Det är verkligen full rulle här på jobbet idag, men det är kul. Jag känner mig lite piggare igen, kanske beror det på solen därute? En lektion kvar idag sen är det avtackning här på eftermiddagen för vår studierektor som går i pension och så hem och ladda för träning. Jag har bakat spenat och fetaost muffins till avtackningen, de blev faktiskt jättegoda. I förrgår gjorde jag rulltårta för första gången i mitt liv, vi fikade med alla barnen. Även den blev lyckad, måste baka mera! Jag har sån tur också, jag har ett Närlivs bara några meter ifrån huset. Det heter Westergårds Livs, tänk om alla hade sån flax :)

Ikväll är det träning igen, är laddad och har längtat. Missade ju i tisdags då det var möte här på jobbet. Sista träningsmatchen/genrepet inför seriepremiären också nu på söndag , åhh det börjar pirra!

Krya på dig kramar till älsklingen som är hängig, kramar till faster som jag inte pratat med på länge och till alla andra goa och glada människor. Sköt om er i solskenet!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Hahaa..ja, Westergårds livs är en bra affär..
Bra priser, öppet dygnet runt och ganska bra sortiment... ;-)
Kram

2007-09-13 @ 13:03:28
Postat av: Johanna

Du glömde det viktigaste, otroligt trevlig personal :)

Postat av: Lillebror

Ett tips är att inte handla på Willys vid stinsen ! Fy o blä på personalen där, alla förutom Monicka som var jätte trevlig ! Men annars så var det urusel personal. Kanon: Westergårds livs, ICA
Kalkon: Willys
:D

2007-09-13 @ 22:58:07
Postat av: Johanna

En alldeles egen kanon och kalkon lista, kul lillebror! Kom och kika hos Westergårds Livs någon dag vetja + hälsa på i huset där bredvid. Vet att de som bor där saknar dig :)
Puss & Kram!

2007-09-14 @ 08:44:39
URL: http://hannawiksten.blogg.se
Postat av: Thomas (johannas brors kompis)

haha robin det har du rätt i :D, haha monicka var väldigt shjyst faktiskt :D
men den dära micke som började kvällen med att skjuta i väg bollen på taket, vilken snubbe alltså :P haha

2007-09-14 @ 10:48:38
Postat av: faster

Tack för hälsningen Johanna, har ej varit ute på bloggen på länge, hm man e ju liksom suderande nu. kram kram

2007-09-15 @ 08:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback