Det kan gå så fort!

Just nu känns innebandyförlusten, tröttheten och allt annat som ibland kan vara knas så lite värt. Det har varit en tragisk olycka med unga människor inblandade uppe i Norrland. Två liv har gått förlorade och en ung kille kämpar fortfarande för sitt. Jag har inte träffat den här killen men dock hans föräldrar en gång. Älsklingen känner dem väl och många av hans nära och kära likaså. Vi tänker på alla inblandade och jag hoppas innerligt att allt går bra. Vill i och med detta inlägg än en gång poängtera vikten av att vara rädda om varandra, alltid! Det kan gå så otroligt fort! Hur klyschigt det än må låta och hur dumt det än kan kännas då man är trött, grinig eller arg. Värt att tänka på ar att ofta tala om hur mycket du tycker om/uppskattar personer, säga hejdå, inte somna osams och kramas mycket.

Många varma kramar till alla berörda, främst just nu till den enda jag kan försöka hjälpa. Min älskling!

Var rädda om er!


Kommentarer
Postat av: Ullis

Mm..man vet aldrig vad som händer här i livet.
En olycka händer så fort... Tänker på er och skickar massor styrkekramar!

2007-09-25 @ 08:21:02
Postat av: Faster

Usch och fy vad hemskt. Ja vi måste ta väl hand om varandra ju.

2007-09-25 @ 17:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback