Förvirrad

Många tankar som far idag! Hade sovmorgon imorse, borde vara pigg och glad! Ibland kan man verkligen bli "tagen på sängen". Man tror att allt är lugn och ro, frid och fröjd men någon annanstans så bubblar det och gror. Besvikelse, frustration och andra känslor skapar kaos, missförstånd och tårar. Vet egentligen inte vad jag skriva, behövde bara lätta lite på mitt hjärta. Det är ju min blogg dessutom så jag får väl skriva vad jag vill? Har inte tid att sitta här, har lektion och sen resurstid. Bara att bita ihop, le och sätta på en mask. Jag kan, jag orkar, jag vill! Förhoppningsvis så löser sig allt så småningom!

Take care!

Kommentarer
Postat av: Linda R

Verkar som det händer mycket nu igen.... Tänker på dig, kram!

2007-09-28 @ 12:42:44
Postat av: Ullis

Vännen, badkaret är bokat! :-)
Massa kramar

Postat av: fiolin

Vet inte om jag gillar det där med masker... Låter från nåt som pliktgeneratiobeb sagt... Visste du att varje gång man lägger på en mast, slätar över nåt, tar emot nåt man inte borde ta emot...så blir det som ett veck, en ring, en tagg, en mask som det tar skitlång tid att få bort...
Mitt recept: kör ett "Ronjaskri"!
Än bättre. klappa till nåt!
kram:)

2007-09-28 @ 14:59:26
Postat av: jess

jag håller helt med fjäril.
man ska inte ta saker, vare sig på sängen eller någon annanstans...
Biter man ihop blir man sne och får ont någon annanstans... Bättre att skrika rakt ut, stå på sig och vägra bli trampad på!
Ingen blir gladare av att du sätter på en mask....
Förutom att du klarar en dag på jobbet, men ta av masken så fort du kliver utanför dörrarna - annars blir det inte bra.
kram kram

2007-09-29 @ 17:33:05
URL: http://skrivbordsblomman.blogg.se
Postat av: Johanna

Ni är kloka ni! Tack för allt!
Stor kram!

2007-09-30 @ 11:31:10
URL: http://hannawiksten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback