Frida Maria Heerman

Äntligen är det dags för minsta lillesysters krönika också. Klart att det ska vara rättvist, syskon emellan och allt.

Frida Maria Tränk Heerman 911009

Så långt borta men ändå så nära. Jag kommer ihåg då det blev klart att du skulle flytta till Norge med din goa mamma Britta. Jag grät mycket och trodde att jag på sätt och vis förlorat dig. Norge kändes så himla långt bort. Ibland går det veckor utan att vi hörs och ibland flera månader utan att vi ses. Det är konstigt men man vänjer sig faktiskt! Jag vet att du finns där och jag vet att du hör av dig om det är något! Vill att du ska veta att det inte går en dag utan att jag tänker på dig!

Sån är du i mina ögon:
En otroligt stark tjej med höga mål här i livet, du vet vad du vill! Du är omtänksam och månar om dina nära och kära. Du är uppskattad i ditt fotbollslag och bland dina vänner. Du har en otroligt fin hand med barn och får alla i ett sällskap att känna sig delaktiga.

Detta kan jag sakna:
Naturligtvis så önskar jag ju att du vore nära, att du bodde här. Vill kunna komma förbi när som helst, kunna titta på en fotbollsmatch, åka förbi din skola och säga hej. Träffa dina goa småsyskon eller din mamma och säga hej. Jag tycker om er alla! Sen så önskar jag att vi trots allt pratade lite oftare, från både ditt och mitt perspektiv. Just a phonecall away!

Minnen:
Det finns många fina minnen, främst från åren då du/vi bodde på Vällsta. Alla mysiga sommardagar ute! Vi drog dig i vagnen, lekte i sandlådan, tittade på hästarna och ritade. Jag kommer aldrig att glömma bilresan till Norge för några år sedan då vi bodde hos dig. Eller då jag flög till Bergen för att vara barnvakt, då myste vi ordentligt allihopa! Jag hälsade på i din skola och fick träffa dina lärare, det var häftigt! Jag minns då vi var hos farmor och farfar och du så gärna ville tälta med farmor ute på baksidan. Ni bakade och pysslade hela dagarna. Jag kommer ihåg dina gallskrik då du inte fick som du ville, du hade en riktig envis period.

Övrigt:
Fortsätt att jobba lika hårt och ambitiöst som du gör idag med allt vad du företar dig. Du kommer att gå långt! Jag är stolt över dig och önskar dig all lycka i världen. Jag finns alltid här för dig! Älskar dig Frida!


Syskonligan
Frida


Kommentarer
Postat av: Faster

Åh saknar dig Frida!

2007-09-22 @ 08:24:17
Postat av: malin

Fina ord som vanligt! Det vore väldigt kul om dina kära syskon gjorde samma sak för dej, spännande att se vilka fantastiska saker dom skulle skriva om dej. Tycker du inte?
KRAAM

2007-09-22 @ 08:27:39
Postat av: Frida

<3

2007-09-24 @ 06:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback