Fullt upp

Vilket märkligt väder, först kallt som attan, lite regn och så nu sol och värme. Vi har haft stafett med hela skolan idag och jag var med min klass och sprang. Vilken kick det var, men oj vad snabba de små liven är och oj vad långsam jag kände mig. Jag tog i för kung och fosterland i början (för där stod många elever) men sen de sista 200 metrarna var det tungt. 

Nu är det dags att åka hem för att äta lite mat och sen iväg på match borta i Vendelsö. Jag missar helgens träningsmatch för vi åker upp till Norrland för att fira Mathias så ikväll vill jag göra mål... Imorgon ska vi kika på presenter till lilleman, förslag till en soon to be 9:åring mottages gärna.

Imorgon är det lönesamtal, spännande. Jag har ju verkligen valt ett yrke där man kan klättra lönemässigt så jag förväntar mig många tusenlappar :)

Mycket i huvudet nu, planeringar som borde göras klart, hemsida som ska fixas, samtal jag vill ha ro att ringa, texter som ska skrivas, tvätt som ska vikas. Jag tror jag åker hem och laddar inför matchen med Stieg Larsson och några kapitel i soffan :)

Kramis!

Kommentarer
Postat av: Monkan

Lycka till på matchen! :)

2007-09-06 @ 16:52:58
Postat av: jess

Varför sprang du? Är du blond eller? =) Klart det va tungt och klart att dom e snabba.. har du inte sett farten i korridorerna????? Knäppo... =)
9åringar gillar coola kläder - i alla fall den som jag känner. =)
kram

2007-09-07 @ 07:22:04
Postat av: Sara

Kikar in hos dig. Hoppas ni får en bra helg i Norrland. Kram, kram

2007-09-07 @ 20:53:12
Postat av: fiolin

Visst är Stieg Larsson bra!!! Ska krypa ner i soffan och lyssna på honom nu... Hoppas du gjorde många mål:) Kram!

2007-09-07 @ 21:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback