Jag är tillbaka!

Äntligen på benen igen och tillbaks på jobbet. Var lite trött idag men så skönt att se alla igen, barn som vuxna. Jag blev glatt överraskad av ett paket på mitt skrivbord. Mina gulliga kollegor har köpt en förlovningspresent, så gulligt! Jag fick äran att öppna på stört även om presenten såklart var till oss båda. Visst är det en fin ljuslykta?

Den andra bilden är från altanen imorse vid sjutiden, så otroligt vackert!

Om ni inte redan sett den fina dikten under de senaste kommentarerna från min faster, gå in och läs. Jag gillar den verkligen! Det känns extra fint då hon sa att hon tänkte på lilla mig då hon först såg den *sträcker på mig*.

Nä, nu måste jag hoppa i säng, är så otroligt skönt trött. Skickar många stora kramar till alla nära och kära, hoppas att ni sover gott och får en toppendag imorgon. Jag hoppas på en lika vacker morgon som imorse!



Förlovningspresent
Höstbild



Kommentarer
Postat av: Ullis

Vilka gulliga arbetskamrater du har! Å jättefin var den också. :-)
Vi ses sen!
Kramis

2007-09-06 @ 09:35:06
Postat av: Erika

Jättefin var den :) Hoppas du är laddad inför kvällens match. Kommer nog och tittar om jag inte blir mer hängig. Stor kram

2007-09-06 @ 12:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback