Kämpa på!

Nu är jag hemma en sväng innan det är dags för kvällens föräldramöte. Jag är fortfarande lika seg, känns som om jag är i en bubbla. Känner mig liksom inte sjuk utan konstig...
Mina stora öron säger mig att det är många fler som känner likadant, inte någon tröst direkt men jag känner mig i alla fall inte lika konstig. Ska vila en timme innan mötet. Lägger upp lite fler fina bilder som förhoppningsvis ger mig lite mer energi.

Många kramar till alla som berörs illa av den här dagen på ett eller annat sätt. Tänker mycket på det som hände Anna Lindh och naturligtvis allt i USA för sex år sen.
Vi måste vara rädda om varandra, man vet aldrig vad som väntar runt hörnet. Puss & Kram!

Far & Son
Norrländsk skog
Vattenfall


Kommentarer
Postat av: Jess

varför mår vi såhär?
har vi för mycket att göra? är det stress/press???
eller har vi varit lediga för länge och får en chock?
eller är vi deprimerade för något vi inte är medvetna om?
många frågor..
varför är himlen blå och finns gud?
kram

Postat av: jess

GUUUUUUD va du är söt och go och kan göra mig gald!
TACK TACK TACK TACK

2007-09-12 @ 11:31:35
URL: http://skrivbordsblomman.blogg.se
Postat av: Thomas, (johanns brors kompis)

fina bilder :), fast på bilden högst upp är vackrast då man ser texten hammarby på tröjan ;)
hehe :)

2007-09-12 @ 16:56:50
Postat av: Josse

Fina bilder syster! Tänk om det kunde finnas den där naturen här i stockholm, då hademan njutit!
Hoppas du får en fortsatt bra dag!
Puss och Kram Tänker på dig.

2007-09-13 @ 11:28:08
Postat av: Johanna

Hörru du Thomas! Trodde du hade bättre stil än så, Dif ska det ju vara. Kul att du är här och kikar. Vart ska vi resa nästa gång då?

2007-09-13 @ 12:36:48
URL: http://hannawiksten.blogg.se
Postat av: Thomas, (johanns brors kompis)

haha, hammarby ÄR stil ;)
hmm, har faktiskt ingen aning vart nästa resmål är?:D hehe ;)

2007-09-13 @ 13:20:57
Postat av: Lillebror

Själv tycker jag att det är Väsby United som gäller ! :).. Och på söndag kommer jag och kollar på din match, och då får du fasiken ta o göra mål, det enda målet man kommer ihåg nu när man tänker är ju din kanonvolley för väldigt länge sen haha ! :) Godnatt Wildcat ! :)

2007-09-13 @ 22:53:20
Postat av: Johanna

Åh, vad kul att du kommer, är lite nervös faktiskt! Gjorde iaf mål senaste träningsmatchen mot Vendelsö. Den berömda köksvägen :)Jag kommer kanske och kikar på dig på lördag, allt beror på hur jag mår efter fredagens kalas :) Vi hörs! Lycka till systeryster i DM också.
Puss & Kram till alla min goa syskon!

2007-09-14 @ 10:43:33
URL: http://hannawiksten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback