Måndag

Några trötta måndagsrader! Känner mig fortfarande rätt bitter över helgens resultat, även om jag inser att gjort är gjort och det är bara att komma igen. Såg att jag inte skrev själva resultat i inlägget innan så för den som inte visste det så förlorade vi med hela 2-12. Kul att det gjordes många mål i gårdagens b - lagsmatch och att det var en hel del leenden. Vi kommer igen! Nu spelade inte jag igår då kroppen kändes alltför sargad, men ni som gjorde det. Hur orkar ni? Det är mycket innebandy och det är mycket jobb framöver, med utvecklingssamtal på kvällstid bland annat. Det gäller att vara rädd om den lediga tid man har!

Vill passa på att tacka våra underbart goa grannar som lånar ut saker, bidrar med goda idéer och alltid är hjälpsamma på alla sätt och vis. Ni är mina hjältar!

Idag drömmer jag om ett badkar, vill glida ner i ett riktigt varmt bad med lugn musik och lite lakrits att snaska på. Visst får man väl drömma? Tänk att få kliva upp sen och få massage, krypa in i en mjuk och skön morgonrock. Dricka en kopp te och äta farmors nybakade bröd. Ha sovmorgon imorgon eller rentav vara helledig med en bra bok... Keep on dreaming!

Puss & Kram

Ps: Köpte nya jeans i helgen på hjärtats arbetsplats (Skrapan). Supersköna och snygga, Killah heter dem. Längesen jag shoppade något och är superglad för dem. Mycket trevlig personal också, alltid kul då man får lite extra hjälp.


Kommentarer
Postat av: Ullis

Vårt badkar är alltid ledigt för dig vettu....har till och med en burk pingvinlakrits hemma!
Men massagen överlåter jag till din sambo. ;-)
KRAMIS!

Postat av: Faster

Ja, ni kommer ju igen nu mot AIK ju. Synd att ditt mål blev bortdömt ju. Även om ni förlorar mot Aik så har ju säsongen precis börjat, Nu är det någon som spelar Trumpet i Gympahallen och det gör han väldigt bra oj oj, vi sitter här i datasalen,, och man blir inte störd,,,då är det bra. kram kram

2007-09-24 @ 17:39:58
Postat av: Lillebror

2-12 kanske bara är ett tecken på att vakna upp lite ? Sen kan en premiär gå hur som helst, sen har jag ju sett att ni har många unga spelare som behöver lite tid att anpassa sig, det vet jag nu efter att man bara tränar med a-laget, och tänk en match ? nej jag vill inte ens tänka på det ! :) MEn de kommer nog gå bra, snart kommer målsrpuuutttaaan Johanna igång o då blir det åka av ! :)

2007-09-25 @ 22:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback