Märklig dag

Det känns inte som en bra dag idag, är otroligt trött och har liksom en klump i magen. Vill bara ligga hemma idag med tända ljus och en kopp te, kramas länge! Var tog alla energi vägen som jag haft i flera dagar? Är det för att det är just den här dagen, 11:e september? Har saknat farmor väldigt mycket i en vecka också, tänker på henne mer än vanligt och det gör ont. Fick tårar i ögonen av att läsa Ullis inlägg, så fint skrivet!

Vill också ha lite ljus i min blogg idag och så hoppas jag att alla har en bra dag och att min blir bättre. Det är bara att kämpa på. Kanske har det varit för lite sömn ett tag bara? Puss & Kram till alla!


Kommentarer
Postat av: Ullis

Jaa..det kan vara för lite sömn, det kan vara datumet, det kan vara det förbaskade vädret...
Hoppas klumpen i magen försvinner snart!!
Kramar

Postat av: Jess

Men varför är man så otroligt trött???
Jag vill bara sova hela tiden! Jag brukar vara glad på hösten så det är inte årstiden. Men är det så att man är deprimerad? Eller varför e man så himla trött????

2007-09-11 @ 10:43:52
URL: http://www.skrivbordsblomman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback