Myskväll

Det var en lugn kväll igår med mycket pysslande ute och lite tvättning/städning. Det är så himla skönt att ha en hel kväll oplanerad och bara vara. Jag måste ha en sån kväll då och då i min hektiska tillvaro :)

Nu är det verkligen snart dags för seriepremiär, åhhh det pirrar! På lördag möter vi Råsunda kl. 13.45 i Väsbyskolan. Nu börjar det man har längtat efter hela försäsongen, det man har laddat och arbetat för. Känns superkul men samtidigt lite läskigt! Hoppas på mycket publik och bra drag, alltid roligare att spela då. Så som svar på din fråga Faster... Vi har samling redan kvart över tolv, jag hinner nog inte följa med till graven då. Vill jättegärna men det får bli på söndag i så fall.

Efter matchen på lördag så har vi bjudit hem lite folk, vänner, släkt och grannar. Grannarna är naturligtvis inte "bara" grannar utan även vänner. Ska bli kul att äta lite gott och umgås, det var alldeles för länge sedan! Hoppas på en rolig kväll!

Dags att rusa i väg på lektion!
Önskar alla en toppendag, kram!


Kommentarer
Postat av: Josse

Lycka till på Lördag! Kommer gå jättebra!
Jaså,vilka släktingar har ni bjudit då? jag är minsann inte bjuden:(
kram kram

2007-09-20 @ 10:20:32
Postat av: Johanna

I hope so! Morbror kommer :) Bjuden och bjuden, vi har inte direkt pratat så mycket på sistone. Dessutom var ni ju upptagna på lördag, eller? Känns som om en fika "allihopa" kanske kan vara en bra början? Vad vet jag?
Kram kram!

2007-09-20 @ 13:55:09
Postat av: Josse

Ingen aning, vi säger väl så!
kram

2007-09-20 @ 15:00:36
Postat av: faster

ok men då kommer jag och kollar på matchen på lördag, jag åker och planterar om på morgonen, har lite annat på söndagen, eller efter halv tio åker ja hemifrån kram kram.

2007-09-20 @ 15:06:41
Postat av: Maja

Lycka till på matchen Johannna!!! Jag känner på mig att ni vinner =)
kram kram

2007-09-20 @ 22:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback