Saknar en dörr...

Läkarbesöket igår var en upplevelse! Jag var rätt nervös och hade problem att hitta, finns så många avdelningar och korridorer och det var alldeles tomt i korridorerna. Irrade runt och blev än mer nervös! Väl på plats och på britsen med en supergullig sköterska kom tröttheten. Den slog mig med häpnad! Sköterskan provade, fixade och grejade i nästan 1 timme och jag somnade titt som tätt. Då hon ringde efter överläkaren så vaknade jag till och nervositeten kom tillbaka. Hon ville att en till skulle titta på bilderna och diagrammen, de var inte riktigt överens och gjorde nya prover. En del dragningar gjorde ont, främst över revbenen. Summa summarum så hittade de ingenting som förklarar mitt tryck över bröstet. Däremot så har jag fel på en av mina hjärtklaffar. Man ska tydligen ha tre dörrar på varje klaff och på en av mina klaffar har jag bara två. Skum känsla! Det är tydligen inget farligt men bör kollas upp om några år igen så att det inte ändrats. Man känner sig så liten i sjukhusvärlden, begrepp och ord som man aldrig har hört talas om. Det är som rena rama grekiskan!

Full fart på jobbet, har improviserat mycket idag och än så länge har det funkat. Läst lite roliga historier och gjort kluringar, kul då det uppskattas. Hade lektion med min klass nu precis, har dem inte så mycket i år. Flera av killarna stannade kvar och pratade efter, så himla mysigt! Jag gillar dem!

Dags för lunch!

Grattis till syrran och Jonas som ny köpt bil, kul!

Kramisar!


Kommentarer
Postat av: faster

Vad bra att dom gjort en riktig undersökning då ivarje fall. Skönt att dom hittade det där oxå då då. Vill du eller hinner du åka med till graven på lördag kanske, tänkte plantera om där. Jag kan köpa blommor och så eller om vi skall göra det tillsammans. Ni kan väl titta om ni hinner du och Josefine och Lotta kanske vill med ju. Jag skall ju träffa en person kl halv 11 men sen hinner jag. Kram sussi

2007-09-19 @ 17:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback