Sjuk

Ligger hemma med feber och förkylning och tycker synd om mig själv. Är sugen på nyponsoppa med biskiver och glass, se en bra kärleksfilm och bli ompysslad. Idag har jag knappt varit uppe ur sängen, sovit i 14 timmar. Jag som aldrig brukar vara sjuk, gillar inte att vara det! Men då både Micke varit hängig och många i laget i helgen då vi delat stuga och allt så var det väl oundvikligt...

Vi som ska på spa ikväll med laget. Tråkigt då man har varit med och ordnat något kul och inte kan vara med själv. Om febern släpper lite så åker jag dit och säger hej och lämnar pengarna i alla fall.
Vi får se!

Hoppas alla mår bra och njuter av höstsolen därute! Sköt om er, kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig syster yster!
Tänker på dig...puss och kram Josse

2007-09-03 @ 16:33:22
Postat av: Monkan

Krya på dig kompis!!! Aldrig kul att vara sjuk så hoppas du blir frisk fort men ta't lugnt.. Du får be Micke pyssla om dig när han kommer hem! PS. Glass e alltid bäst att äta när man e sjuk (eller gravid, hehe). :-)
Kram på dig

2007-09-03 @ 16:55:05
Postat av: Faster

Krya på dig... P.O.K.

2007-09-03 @ 16:56:00
Postat av: Erika

Håller också på att bli sjuk tror jag. Förkyld och hängig :(, men jag hoppas jag är piggare imrg. Krya på dig vännen!
Kram

2007-09-03 @ 21:17:27
Postat av: Erika

Hej igen! När ska vi fixa lite med hemsidan? Hade tjejerna fixat ngr lappar?

2007-09-03 @ 21:24:27
Postat av: fiolin

hej på dej sjukling och välkommen i klubben:) inte speciellt roligt att vara under isen eller hur? jag har en liten djävul som slår på mitt huvud med en hammare grrrr- han ska få! kanske ska ta tillfället i akt och försöka skriva lite på bloggen...är jag duktig då?:) krya på dej, kram

2007-09-04 @ 10:13:36
Postat av: jess

Krya på dig stumpan.
Solen skiner inte. Det regnar...
Har fjäril en blogg som jag inte vet om?????
kram till dig

Postat av: faster


Vänskap!
Livet blir berikat
av kompisar och vänner
.att människor vill dela
sånt man gör och sånt man känner.
Så mycke man får lära
så mycke som blir sagt
så mycke som kan hända
i vänskaplig kontakt.
Ja det ger så mycke glädje
att vara fler än en
att man har något gemensamt
i nuet...då...och sen.
Att ha just dig till vän
ger skäl till tacksamhet
för du är bra på vänskap
Det hoppas jag du vet.
GLÖM ALDRIG DET
Kramar Faster

2007-09-04 @ 17:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback