Snart helg!

Jag har sovmorgon på fredagar och jag älskar det! Den extra timmen hemma är värd massor för min morgontrötta själ. Imorse kunde jag dock inte somna om efter att Micke åkt, men låg och drog mig och tittade på morgonnyheterna. Packat väskan för kvällens äventyr och tack vare Erika så har jag lite hum om vad jag ska ha på mig ikväll. Vågar inte skriva något om vad som händer då det är en överraskning för en person. Borde vara vattentätt att skriva här men man vet aldrig och jag vill inte bli syndabocken... Hoppas på en rolig kväll och en god frukost imorgon bitti i alla fall. Sen är det lite kalas på schemat, rättning och matchen på söndag!

Kul att lillebror och kompis Thomas hittat hit och lämnar lite goa kommentarer, det värmer!

Önskar alla en toppenhelg med en massa sol och värme!

Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback