Snart så...

är jag hemma och kan krypa ner under täcket en liten stund. Är så otroligt trött! Var nära på att stanna hemma i morse då jag inte lyckades ta mig upp ur sängen ens. Antar att det varit mycket i huvudet ett tag, lite sömn och en del oro. Har goa elever här och goa kollegor så det är bara att kämpa på! Se vad vi hittar på ikväll, älsklingen ville ev. fiska men jag fryser så! Mysigt att vara ute, det är rätt fint höstväder men brrr, sängen lockar verkligen. Vi får se!

En stor kram till alla!

Ps. Har ett gäng fina höstbilder där hemma som jag ska lägga ut så fort jag får chansen. Det är så otroligt vackra färger ute nu, rött, gult, grönt och orange. Allt detta mot en klarblå himmel kan göra mig alldeles lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback