Bilder och stor nyhet!

Det var några dagar sen nu! Tiden rinner iväg som småbarnsförälder och det ska amningstränas, pumpas, nattas, bytas blöja och så vore det ju finfint om man själv hann med något att äta och ett toabesök därimellan :) Men det är mysigt och tröttheten liksom försvinner då jag ser vårt lilla knyte. Han är så fin!

Den stora nyheten är att det efter dagens rond diskuterades om att vi skulle få åka hem redan denna vecka. Tänka sig! Först blev jag jätteglad och lycklig, sen rädd och nu mest vilsen. Jag som levt med en knapp att trycka på om jag undrat över något i snart 6 veckor. Vilken knapp kan jag trycka på nu då jag känner mig snurrig, bullat upp med allt inför amning men glömt att hämta mjölken i kylen eller bara behöver några goda råd? Kommer jag att fixa det här? Trappan där hemma känns helt plötsligt lite läskig... Jag som avfärdat alla andras oro över den. Han har ju ingen säng än heller... Många tankar men i grund och botten är jag ju såklart överlycklig. Tror att mina tankar är rätt vanliga för alla som blir föräldrar för första gången? Eller?

Så nästa gång jag skriver är vi kanske hemma, åhh hoppas! Här kommer lite mysiga bilder från veckan. Hoppas att alla kära bloggläsare mår bra och njuter av våren som verkligen kommit. Prosit, just det välkommen älskade pollensäsong :)

Pussar och kramar i massor!

Vem är störst?
Noah med mormor och mosterNy stor napp
Sleeping Beauty






Kommentarer
Postat av: Anonym

Klockrenbild Johanna! (Noah brevid chipspåsen) nu förstår man verkligen att han inte är så stor & ändå har han växt massor... hehe. Lycka till med allt, håller tummarna att ni får åka hem i veckan! Trevlig valborg! =) Kram Elin

2008-04-28 @ 17:10:42
Postat av: malin

Åhhhh,vilket kort! Noah brevid en chipspåse...Läckert!!! Puss på er

2008-04-28 @ 17:28:58
Postat av: Monkan

Ohhh vad härligt om ni får åka hem redan nu! Förstår om d känns oroligt men du kommer klara dig galant. Tror alla förstagångsföräldrar känner så. :) Och du har ju grannarna att fråga om allt bara tvärs över gården! *ler*
Jag tror jag väntar helt enkelt då med att komma & hälsa på så kan jag & Noah komma båda två sen istället när du känner dig redo för besök hemma (ingen panik så klart)! Och blir det panik med kläder så hojta till så kommer vi fort! Kram på dig & pussa Noah från oss

2008-04-28 @ 19:12:04
Postat av: Ullis

Härligt!!
Ni är efterlängtade härhemma på gården.... och som sagt, vi finns ju bara en dörr bort om det skulle vara nåt! :-)
Kramar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback