Flytt numero 7

Då var det dags igen att flytta. Igår kändes det tungt men idag nu då det är gjort så känns det väl okej. Rummet är mini litet, utan tv, med en säng, längre bort från Noah och väldigt omysigt. Men allt går att vrida och vinkla så om jag provar så är det också, med ny utsikt, mer kondition för benen då jag ska till köket eller Noahs sal, spis på rummet, lugnare korridor och med ett uttag för nätverkskabel. Ändå får jag inte den bärbara att fungera :(

SM-final på lördag i innebandy, vill gå och har blivit erbjuden bra biljetter. Tack än en gång gulliga Rydan! Vill gå men vem vill följa med? Tänk att man kanske ska vistas i Globen och se en massa människor, galna tanke! Vore kul att göra något annorlunda och släppa sjukhuset ett litet tag. Ska försöka sova lite mer hemma nu också innan man är helt fast i amningsträsket, jag längtar faktiskt!

Fick ett känsloladdat och härligt samtal igår från Finland, trots vissa tråkigheter så kommer du alltid betyda mycket för mig

Ja just det, min härliga present från Åsa & Pär. Så klockrent tänkt med ljudböcker och Cd freestyle. Precis vad jag ville ha. Började lyssna idag då Noah sov i min famn och det var väldigt avkopplande. Så skönt så att jag somnade sista 15 min av skivan men det går ju alltid att backa tillbaka :) Tusen tack gulliga ni!

Puss & Kram

Ps. Om man får passa på att önska sig något så önskar jag att frågan, när tror du att ni får komma hem slutar att ställas. Jag lovar att då jag vet något så är det något ni kommer få höra på ett eller annat sätt. För jag längtar galet mycket, det gör vi nog alla. Förstår att det är av omtanke men det blir lite jobbigt faktiskt... Hope you see my point of view!?

Kommentarer
Postat av: Ullis

Åh, vad kul! Jag tycker verkligen du ska passa på att gå och kika på lite innebandy i helgen vännen!
Massa kramar

Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Oj vad du flyttar :O

- - -
Ny tävling i min blogg!

2008-04-16 @ 15:24:32
URL: http://tumadre.blogg.se
Postat av: Monkan

Hallå! Tycker absolut du ska försöka komma hem lite nu för när Noah väl blir "utsläppt" från övervaket & flyttar in hos er så får du inte en lugn stund. På gott & ont för då är han din & du bestämmer själv när du får gosa med honom. :)
Så passa på att sova & vila nu medans du kan. Sen ska han ha mat i sonden var 3:e timme + amning (skulle jag tro iaf).. Men det kommer bli härligt för er alla!

Nu har jag 2 påsar med saker till dig & Noah här hemma + 44 kläder oxå så om du ska till Fridde ikväll kanske vi kan mötas upp så får du det?
Annars tar vi det vid tillfälle.. Vill ju träffa dig men svårt med min Noah. Hm...

Vi hörs! Puss & Kram från alla oss

PS. Du kan ju hålla tummarna för att ni kanske får åka hem lagom till din f-dag i maj! Det skulle väl va nåt... :-)
Jag & Noah blev ju utskrivna på min f-dag så kanske eftersom vi verkar följa varann rätt bra med våra förlossningar, namn på barn & så, hehe...

2008-04-16 @ 15:30:43
Postat av: Åsa&Pär

Hej igen kompis! Vad skönt att du gillar det! Tur att det passar, hoppas att titlarna är ok. Slit dem med hälsan! Alla hälsar! Kramar

2008-04-16 @ 16:36:34
Postat av: jess

Ville bara skicka en kram.....

2008-04-16 @ 16:55:14
Postat av: Sara

Halloj! Har precis varit på fotbehandling - såå skönt! Inte så ofta man får egentid numera :). Tycker absolut att du ska sova hemma om du känner att du klarar det. Sen blir det nog mindre sömn :), men det kan vi prata mer om på fredag. Då kommer jag och lillvilden. Vilken tid passar dig? Jag måste hinna med ngn buss så att jag kan hämta kl 14 bara... tar med pumpen oxå. Kram

2008-04-16 @ 19:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback