Flyttlass nummer 6 på denna resa

Nu har vi uppgraderats till ett av de finare familjerummen här på Neo. Lite mysigare rum med dusch precis utanför och med tv på rummet, så himla skönt. Enda minuset är att det inte finns uttag till nätverkskabeln där men man kan kanske inte få allt. Skönt med tv i alla fall! Räknade lite hur många flyttlass det blivit på denna än så länge tre veckors långa resa, om jag minns rätt så är det nu det sjätte rummet jag bor i. Tänk att Noah fortfarande fanns i min mage för tre veckor sen, känns så overkligt. Så lite jag visste då! Då jag satt med Noah i famnen ikväll och han sov sött läste jag vidare i boken om andra föräldrars tankar kring sina prematura barn och dagarna på Neo. Så himla skönt att läsa, en form av terapi faktiskt! För de allra flesta går det ju bra och tack gode gud att det gjorde det med älskade Noah. Det gäller verkligen att inse att aldrig ta något för givet, det hade kunnat sluta annorlunda. Vill inte ens tänka den tanken!

Än en gång tack till alla duktiga änglar som jobbar här på Danderyd, ni är guld värda!

Nu ska jag ta det sista, typ datorn :) och bära bort till det nya hemmet. En lång varm dusch och så sovdags, just det inte glömma pumpningen. Mycket att hålla reda på! Det tar ett tag att vänja sig vid allt det nya!

Kram & Godnatt

Kommentarer
Postat av: jossan

Godnatt :)

Postat av: Linda R

Sov så gott, många kramar!!

2008-04-07 @ 23:13:53
Postat av: emma

http://enlitentax.blogg.se/1207594598_ny_tvling__det_hr_kan.html
en tävling på min blogg som du gärna får delta i

2008-04-07 @ 23:13:55
URL: http://enlitentax.blogg.se
Postat av: Kevin

Vad tycks om den ''lilla'' mobilen på min blogg?

2008-04-07 @ 23:16:24
URL: http://www.sonude.blogg.se
Postat av: Elin Ö

Hej tjejen! Ni är båda riktiga kämpar! =)Här kommer en jättefin låt som jag tycker passar till lille Noah!

http://www.dopguiden.se/musik/mp3/alskadebarn.mp3

Stor Kram!

2008-04-08 @ 08:55:33
Postat av: Åsa

Hej på dig lilla kollega! Våra, mina och Pärs, tankar går till dig och den lille. Vi saknar dig och önskar er allt gott. Vi vill så gärna skicka nåt litet till er.Kanske mest till dig, eftersom... Jag menar, det är ju dig vi känner.... Jag ska prata med mamma ikväll, är du alltid där nu? Sara skulle ju eventuellt träffa dig, har hon gjort det? Annars ber jag morsan. Vi hörs snart! All lycka till dig! Be strong and hold on! 6D hälsar varma tankar till dig, fast de är rätt så nöjda med Björn! Han é ju lite cool! Kram på dig gumman, vi hörs snart igen! Åsa & Pär såklart

2008-04-08 @ 14:21:00
Postat av: Erika

Ville bara kika in och säga god natt. Det var skoj att ses idag och ditt inköp idag var kanon. Hoppas att du är nöjd. Natti natti vännen!

Kram

2008-04-08 @ 23:11:31
Postat av: Johanna

Tack för goa hälsningar från nya och gamla vänner :)

>> Åsa, jag och Sara har liksom inte "fått till det" än men det kommer nog. Jag saknar er och klassen med ska ni veta. Jag är så gott som alltid här på Neo och något litet låter skoj och spännande :) Hälsa alla så mycket så hoppas jag att vi ses snart. Har en liten plan på att komma och hälsa på snart iaf, inte med Noah dock men själv.

Kramisar!

2008-04-09 @ 14:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback