Gullungen min!

När livet känns som tyngst slår han upp sina ögon lite försiktigt, greppar mitt finger och lipar lite försynt. Mitt hjärta smälter och jag blir varm ända in i benmärgen. Om det lilla knytet bara kunde förstå hur otroligt mycket jag älskar honom. Jag sitter och väntar otåligt på röntgensvar på lillemans tarmar/mage. De tog bilder idag igen för att utesluta tarmproblem och jag har en liten orosklump i magen. Håll tummarna!

Ps. Nu har provsvaren kommit och tack och lov så såg allt bra ut och lilleman får äta lite igen blandat med dropp. Han sussar gott nu efter en mysig och lugn kväll på mammas bröst. Han har i dagarna fått både större mössa, större blöja och en större storlek på toffeln han ligger i inne i kuvösen. Han växer och charmar alla goa sköterskor här på avdelningen.

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Faster

Han e stark den lille. Bra att provsvaren var bra.
Vi syns på Onsdag

2008-04-07 @ 18:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback