Kortis

Bara några rader innan det är sovdags. Är så himla trött verkligen! Otroligt mysig dag med en glad och pigg Noah. Han klarar sig toppen utan cpapen och visar fin form, gullunge! Kul att träffa Sara och Tilde idag också, tack för alla goda råd och tips. Middag hos mamma, tack för en mysig kväll! Skönt att höra från norr att allt är bra där och att vissa saker löst sig. På ett annorlunda sätt än vad jag trodde men desto bättre.Tror eller snarare vet att ett stort och fint hjärta andas lite lugnare inatt, det är bra! Kryptiskt det blev nu men men, allt lämpar sig inte för blogg :)

Imorgon blir det mys med lilleman, innebandy i Globen och så "pyjamas party" med Malin. Kanske att Noah får sitt första bad i morgon, tänk vad häftigt! Jag blir inte ett dugg avundsjuk, hehe!

Natti natti

Myskille

Kommentarer
Postat av: tessan

Vad söt han är Johanna!
Grattis till er båda!
Även fast jag inte skriver så ofta så läser jag bloggen varje dag å gläds med er med alla framsteg Noah gör!!
Hoppas du får en bra helg! kramkram

2008-04-19 @ 14:35:02
Postat av: Sofia

Åh, vilken fin kille ni har! Och av bilderna att döma ser det ut som om han växer så det knakar =) Ringde dig härom dagen men antar att du hade fullt upp med den lille sonen. Äntligen har våren kommit och jag skickar över soliga kramar i massor!!!

2008-04-19 @ 15:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback