Lite bilder från veckan...

Här kommer lite fina bilder på sötnosen från veckan som varit. Han växer och mår fint och vi stora kämpar på som vanligt :) Noah har börjat le och det är en så häftig känsla, hela mitt hjärta bara smälter. Röstresurser har han också, då det pillas för mycket så säger han ifrån. Det är en bestämd liten herre, men det är bra! Många känslor upp och ner är det nu, blev så besviken igår då det visarde sig att jag måste fortsätta med medicinerna. Först sa doktorn några veckor men då mina tårar hittade fram så backade han till 1 vecka. Men detta så länge blodtrycket håller sig nere, vi kikade idag och det såg jättebra ut. Jag vill ju få amma min lilla plutt, eller i alla fall få spara mjölken. Många tankar också om vilken tur vi haft att allt ändå gick så bra, vilken tur vi har som hamnat här på Danderyd. Alla är så himla snälla och hjälpsamma! Jag känner så mycket tacksamhet och kärlek! Det slår mig gång på gång jag tittar på Noah, tänk att kärlek kan vara så gränslös

Jag vet att jag är dålig på att höra av mig, ni är många som ringer och skickar uppmuntrande sms. Orken räcker inte riktigt till och då mobilen inte får vara på inne på Neo så blir det liksom lite krångligare. Ett hett tips är att prova vid lunchtid för då brukar jag försöka gå ut och gå lite eller sitta här på biblioteket. Tack för alla hälsningar och  tack för fina presenter som skickats hit till avdelningen, det värmer enormt!

Puss & Kram

Med napp
Utan mössa
Lilleman

Kommentarer
Postat av: Sara

He, he - är du säker på att det inte bara är magknip? :). Leendet alltå. Bukar dröja lite längre innan det kommer, men man blir ju i alla fall glad. Kul att höra att han mår bra och du med. Trist att du måste fortsätta med medicinerna, tycker att det är toppen att du verkar kunna hålla igång mjölken trots allt. Super duktigt. Hoppas att vi kan komma och luncha med dig nästa vecka. Jag känner mig bättre nu och borde inte kunna dra med någon förkylningssmitta. Kram kram

2008-04-04 @ 17:20:29
Postat av: Ullis

Hihihi...åååh, va han är söt den lilla plutten!
MAssa kramar från oss i sälen

2008-04-04 @ 18:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback