Några morgontrötta rader...

Är uppe tidigt för en gångs skull då mitt mosiga och trötta lilla huvud glömde fixa parkeringstillståndet för idag redan igår. Klockan 06.00 börjar parkeringsvakterna knata härute och jag ville inte riskera att få böter så det var bara att snällt ställa klockan och bita i det sura äpplet. Svårt att hålla koll på alla bitarna ibland, framförallt med tider. Har hört att det är rätt vanligt då man bor här :) Idag är det läkarsamtal som gäller och lite annat smått och gott. Mys med Noah såklart, dagens höjdpunkt som alltid. Så kanske jag ska iväg till andra sidan stan och kika på en barnvagn jag fastnat för på blocket. Ringde igår och den finns kvar. Nu handlar det mer om hur den ser ut i verkligheten och hur den känns att köra. Vill inte lägga ut någon bild ännu då jag blev så beviken sist barnvagnstanken stöp så jag avvaktar tills jag vet hur det gått. Lite vidskeplig får man väl vara! Egentligen är det ju ingen panik då vi troligtvis bor här i minst 1 månad till men det känns viktigt rent mentalt för mig att få känna lite på det verkliga livet därute och på det som kommer så småningom. Tänk att få utgå hemifrån och ta ut älsklingen i vagnen och gå ut och gå en solig vårdag, gärna runt Eds kyrka eller varför inte på Djurgården. Jag längtar!

Jag har förresten hittat en så hemlig mysig plats här nere vid Edsviken. I förrgår var jag ute och gick och samlade tankarna lite och då hittade jag  min nya hemliga plats, mitt smultronställe. En liten klippa med utsikt över vattnet, ingen som ser mig menj ag har full uppsikt över alla. Någon dag i framtiden ska jag ta med Noah dit! Nästa gång jag går dit ska jag ta med kameran så att ni får se. Nu ska jag nog krypa ner under täcket ett litet tag och bara vara.

Pussar & Kramar

Kommentarer
Postat av: jess

Kramar om dig massor!

2008-04-07 @ 08:50:48
Postat av: Faster

Ja, dessa p-Lisor är snabba, dt skall gudarna veta hi hi.
Jo min klasskompis är väldigt nyfiken på hur barnvagnen kommer att se ut eftersom hon har drömt om den, så det skall bli spännande den dagen du köper en vagn, hur den kommer att se ut. Jag vet inte själv alls. Hon e hemlig. Jag berättade naturligvis om Noah imorse igen, och att du skulle iväg och titta på en vagn, och hur mycket han väger och så, så alla är uppdaterade här. Massor med kramar till dig och knytet..

2008-04-07 @ 12:53:14
Postat av: Sofia

Tänker på dig vännen och tycker att du är superstrong som tar dig igenom detta så tappert. Jättebra att han får börja äta igen!! Varje litet steg framåt får man se som en seger =)

Idag är jag ledig men sitter och tentapluggar, medans solen skiner utanför... hrmph!

Kramar

2008-04-07 @ 15:59:18
Postat av: Fia

Följer er och håller tummarna.
Kul att noah m familj är nöjd med personalen. (Hälsa gärna Therese Klaesson)
Styrkekramar från Fia

2008-04-07 @ 16:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback