Några rader...

Enligt vanlig tradition numer så har jag letat mig bort till biblioteket efter lunchen. Solen skiner ute och jag & Noah har haft en jättemysig morgon där han legat vid mitt bröst och snuttat. Doktorn sa igår att det var bra och okej att börja träna upp det redan nu trots mina mediciner, Noah får aldrig i sig några större mängder, han är för liten. Det var en härlig känsla, en efterlängtad känsla att se honom ligga där och prova sig fram. Annars är jag väldigt trött idag, sov inte så bra inatt och så upp vid halv sex för att åka med då Micke åker till jobbet. Jag vet att biverkningar från mina mediciner är bland annat trötthet så det är väl inte ett dugg konstigt men ändå tråkigt då jag vill vara pigg och full av energi. Jag undrar just hur mina värden kommer se ut imorgon?

Ville ju skriva i Noahs blogg idag också men nu kommer jag inte in där, suck! De säger att jag har fel lösenord, snurrig mamma på vift eller vadå? Måste maila jobbmailen och vänta in besked, typiskt! Tog en bild på vårt lilla underverk igår iaf som ni får se här. Visst ser han lite större ut vår älskling? Något att vara glad över är att de släppte på besöksförbudet här på sjukhuset igår, ang RS virus och så. Nu får närmaste familjen hälsa på lilla Noah och först ut var mormor Lotta och mammas morbror Micke igår. Noah sov mest hela tiden men slog upp sina blå (tror vi) lite då och då. Väldigt skönt att få ta emot besök tycker jag då dagarna är rätt ensamna annars! Nu ska jag ta mig en promenad i solen och lite frisk luft så får vi se hur vi löser det med älsklingens blogg sen. Han är ju skrivsugen :)

Pussar & Kramar

image222

Kommentarer
Postat av: Monkan

Ohh vad skönt att höra att du får ta emot besök nu (och för vår egen del att RS-viruset äntligen är på väg bort). Om sjh släpper på det så borde det inte va nån fara längre tycker man. :)
Lite större ser han allt ut att vara! Härligt!
Ha en bra dag & vila på...
Kram från Monica & Noah
PS. Har ringt dig hemma & på mobilen men verkar aldrig få tag på dig. Bara så du vet.. :)

2008-04-02 @ 14:19:27
Postat av: Linda R

Åååå, lilla killen!! Han växer ju så det knakar ;o)
Vill ju komma och hälsa på snart...
Jag blev moster idag igen, Jenny fick en liten kille!

2008-04-02 @ 14:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback